Kas järjekordne fitness blogi?

Täpselt kaks aastat tagasi alustasin ma oma teekonda tervema ja parema mina suunas. Veebruaris 2015 võtsin end kätte, liitusin Viru Myfitnessiga ja üritasin omal käel ka tervislikumalt toituda. Täna, 20 kilo kergemana ja hulga raskema teadmiste pagasiga, tunnen, et mul on midagi ka teistega jagada. Blogimaastikul on palju fitness-blogisid, millest enamuses figureerivad treeningutega alustavad blogijad. Mina aga üritan sellele rongile astuda poolel teel. Alles nüüd, kus ma olen paljuski omal nahal ära katsetanud ja ka tulemusteni jõudnud, julgen ma nõu anda teistele. Kuna aina rohkem sõpru ja tuttavaid on huvi tundnud mu kaalulangetusteekonna vastu, otsustasin end kätte võtta ja oma kogemusi ka teistega jagada.

Muidugi ei ole ma personaaltreener ega paberitega toitumisnõustaja, seega ei tasu mu sõnu puhta kullana võtta, pigem kui suunavate nõuannetena, sest just nii, erinevaid meetodeid kombineerides, leiab igaüks endale sobiva kaalulangetusviisi. Samuti tunnen, et blogi pidamine on hea viis enese distsiplineerimiseks, kuna lähiajal on mu eesmärgiks keskenduda lihaste arendamisele ja sukelduda bikini fitnessi maailma.

Seega võib mu blogist edaspidi leida kasulikke nippe kaalulangetamiseks ja kindlasti on oma koht ka erinevatel retseptidel, kuna toiduvalmistamine on ja jääb üheks mu suurimaks kireks. Loodetavasti suudan ma motiveerida nii ennast kui teisi püüdlema parema füüsilise mina, aga ka tervema minapildi suunas. Niiet, kui Sind huvitab bikini fitness, kaalulangetus või soovid sa niisama mu tegemistel silma peal hoida, siis oled oodatud mulle kaasa elama!

One thought on “Kas järjekordne fitness blogi?

Leave a Reply

