Minu nädal smuutiga

img_1157smuutid

Nädal on märkamatult möödunud ja endalegi üllatuseks suutsin ma väikesest reisist hoolimata väljakutsest kinni pidada.

Positiivsed muutused:

  • Kehakaalu langus veidi üle poole kilo
  • Kiirem seedimine ja raskustunde puudumine
  • Positiivse harjumuse tekkimine
  • Pere kaasamine

Mu kaal oli juba mõned nädalad seisnud, kuid smuuti challenge aitas mul sellest seisakust üle saada. Hommikuti kaalule astudes motiveeris väiksem number veel rohkem toitumisele keskenduma. Samuti oli nädal aega piisav selleks, et tekiks positiivne harjumus. Esmaspäeva hommikul üles ärgates ei olnud küsimustki, mida hommikusöögiks süüa, sest keha nõudis juba iseenesest smuutit.

Mul on ka siiralt hea meel, et suutsin smuutitamist oma perele lähemalt tutvustada. Koos oli nii põnev erinevaid retsepte katsetada ja väljakutse tulemusena leidis mu õe kodus endale aukoha ka uus blender. Alguses kohutas mind mõte sellest, et väljakutse langes just vabariigiaastapäevale, sest koju külla sõites on tavaliselt enda toitumiskavast keeruline kinni pidada. Muidugi sai pidulauas veidi üle pingutatud, kuid tänu smuutitamisele oli seda ühte õhtusööki palju kergem seedida. Kui ma tavaliselt jõin smuutit hommikusöögiks, siis ühel päeval kui sai söödud rikkalik hommiku- ja lõunasöök, siis asendasin õhtusöögi smuutiga ja enesetunne järgmisel päeval oli suurepärane.

Selle nädala jooksul õnnestus mul ära proovida ka Boost Your Selfi Detox segu ja päris ausalt-mulle meeldis selle maitse väga! Mulle ja abikaasale meenutas see matcha tee maitset. Hetkel keerleb peas ka mõte võtta osa Boost Your Selfi kolme päevasest Detox väljakutsest. Ettevalmistused on ju justkui tehtud.

Ja nüüd mõned retseptid möödunud nädalast:

  • Banaan, mango, Detox pulber ja Alpro mandlipiim
  • Banaan, külmutatud vaarikas ja Alpro mandli-kookospiim
  • Banaan, külmutatud vaarikad, astelpaju marjad, isa tehtud naturaalne mustika mahl ja Alpro mandli-kookospiim
  • Banaan, mango, veriapelsin, astelpaju ja Alpro indiapähklipiim
  • Banaan, külmutatud maasikas, mango

Igale smuutile lisasin ka veidi vett ja piima kogus on mu smuutides alati pigem maitse lisamiseks. Endalegi üllatuseks puudusid mu nädalast rohelised smuutid, mida ma muidu väga armastan. Õnneks on mul kapis külmutatud spinat täitsa olemas ja see viga saab täna parandatud.

img_1159boost1

Loodan, et mu blogi ja instagrami postitused on ka teid motiveerinud ja tegelikult ei pea kunagi tervislikuks toitumiseks ootama uue aasta, nädala või väljakutse algust. Alustama peab kohe nüüd ja täna. Minu menüüsse on igatahes kevad saabunud ja keha lausa nõuab ise järgmist vitamiini doosi.

4 thoughts on “Minu nädal smuutiga

  1. Kui sinu fitness teekonda iseloomustavad sõnad nagu ”jõutrenn” bodypumpi näol ja märksõna detox, siis soovitan pisut veel asja uurida 🙂 Bikini fitness nõuab siiski päris jõutrenni jõusaalis ning detox’iga pole sel mingit pistmist. Edu!

    Liked by 1 person

    1. Antud blogi keskendub üldiselt tervislikele eluviisidele, mitte ainult minu isiklikule teekonnale. Kordagi ei ole ma maininud, et treeniks bikini fitnessi võistlejaks, või et smuutid oleksid kuidagi bikini fitnessi dieedi osa. Hetkel oskan nõu anda kaalulangetus teemadel ja kirjutada, mis minu jaoks toimis. Bikini fitness on aga ala, mille vastu on mul tohutu huvi ja eesmärk sellega lähemalt tutvust teha. Samuti ei leia ma, et “fitness teekond” tähendaks automaatselt bikini fitnessi, vaid lihtsalt teekonda rohkem vormis keha suunas. Aga aitäh kommentaari eest! 🙂

      Like

  2. Detoxil pole sellegipoolest mingit seost tervisliku eluviisiga… See on lihtsalt hea müügiidee, sihtmärgiks just nimelt noored tüdrukud. Palun põhjenda, miks Sinu arvates detox tervislik on?

    Ei ole maininud? Sinu tutvustus: “Edaspidi üritan end harida rohkem tervisliku toitumise ja bodyfitnessi valdkonnas, mille kauge ja utoopiline eesmärk võiks olla saavutada bikinifitnessi vorm”
    Kui see on su eesmärk, aga sa selleks ei treeni, siis… ma olen segaduses nüüd.

    P.S. Tee selgeks ka see, et body ja bikini fitness on erinevad valdkonnad. Kui su eesmärk on saavutada bikini fitnessi vorm, soovitan pigem end bikini fitnessis harida.

    Liked by 1 person

  3. Kui tarvis siis täpsustan end. Mu eesmärgiks on nagu eelpool mainitud, end harida ja fitness maailmaga lähemalt tutvust teha, kusagil ei ole ma kirjutanud, et juba tegelen või treenin eesmärgipõhiselt. Hetkel üritan end lihtsalt beebi kõrvalt vormis hoida aga samas olen broneerinud esimesed kursused enda harimiseks. Deatoxist nii palju, et pidasin silmas antud firma Deatox smuutisegu, mille lisamisel smuutidele küll midagi ebatervislikku pole.
    Kui teil on anda konstruktiivset kriitikat, siis kuulan seda rõõmuga. Vabandust kui kasutasin mõnda terminit valesti. Loodan, et suutsin end seekord piisavalt selgitada ja varsti teen ka põhjalikuma postituse enda praegusest ja edaspidisest treeningplaanist.
    Parimat!

    Like

Leave a Reply

