“Eesmärgid on tähtajaga unistused”ehk Hers BeFIT 2017

Ikka ja jälle soovitan ma teistel kaalulangetusega alustajatel seada endale sihiks silme ette mingi kindel eesmärk, kuhu tahetakse jõuda. Ja siis sellest tulenevalt vahe-eesmärgid. Olles suurema osa oma lisakilodest kaotanud tundsin, et olen üks hetk silmitsi seisakuga. Aeg oli kaalulangetamise asemel hakata keskenduma keha vormimisele. Ma küll teadsin, kuidas oma treening ja toitumisharjumusi muuta, kuid otsest motivatsiooni seda nüüd ja kohe teha justkui polnud.

Nüüd on minu väikesel unistusel tähtaeg. 15.mai on see kuupäev kui Hers Befit 2017 lõpeb. Kaalusin seda otsust pikalt, kuid lõpuks võtsin end kätte ja registreerisin end trenniajakirja Hers poolt korraldatud Befit2017 konkursile, mille eesmärgiks on kahe kuuga saavutada bikiini-vorm. Kaks kuud on lühike aeg, muidugi ei ole ma naiivne, ega arva, et selle ajaga rannavormi saavutan, kuid samas on kaks kuud ka piisavalt pikk aeg, et uusi positiivseid harjumusi juurutada. Minu isiklikuks eesmärgiks on mõned kilod rasvaprotsendi arvelt kaotada ja lihastoonust tõsta. Mulle meeldib selle konkursi puhul, et fookuseks ei ole tingimata kaalulangetus, vaid oma keha vormimine.

Muidugi oli kõige jubedam minu jaoks endast bikiinides piltide tegemine, veel enam nende avalik postitamine. Päevitamata, siit sealt natukene lopergune.. Aga loodame, et konkursi lõpus on mille üle uhke olla. Avaldan ka blogis oma numbrid ja mõõdud, et saaksite ka mu käekäigul silma peal hoida 🙂

  • pikkus 175cm
  • kaal 63,5kg
  • rind 75cm
  • talje 70cm
  • puusad 89cm
  • reis 50cm
  • käsivars 27cm

Osalejate galeriid saate näha siit: http://hers.ee/befit/befit-2017-osalejate-galerii/ 

Konkurss on hea ettekääne end korralikult kätte võtta ja oma unistuste nimel süsteemselt tööd teha. Lühidalt on minu mänguplaaniks piirata oma päevast kaloraaži 1700 kalorini ja üritada vähemalt kolm korda nädalas regulaarselt trenni teha. Kaks jõusaalipäeva (jaotatult üla ja alakeha) ja üks Bodypumpi trenn ka sinna sekka. Põnevaid retsepte ja toitumisnõuandeid olen ammutanud Hers trenniajakirja sügis ja talvenumbritest ja endale sobiva jõusaalikava leidsin fitness.ee lehelt. Teoorias on kõik paigas, tegelikult on juba ammu olnud. Nüüd on vaja vaid endale kindlaks jääda.

Tegelikult on esimese nädalaga juba väikesed tulemused näha. Eile kaalu peale astudes, nägin esimest korda sellist numbrit nagu 62,7kg. Võin ausalt öelda, et ma ei mäleta, et oleksin kunagi nii vähe kaalunud.

IMG_2152blogisse

Egle Nabi seminaril käidud. Befit 2017 konkursile registreeritud-motivatsiooni peaks nüüd mõneks ajaks jaguma. Iga päev aina rohkem paistev päike annab energiat juurde ja teeb varahommikused ärkamised kergemaks. Kevad on mu lemmik aastaaeg ja milline rõõm on selle aasta kevadet ühes teiste vaprate naistega ühise eesmärgi nimel töötates veeta. Üritan blogis nii tihti kui võimalik oma tegemisi kajastada, aga oled oodatud jälgima ka mu Instagrami kontot: lyntoomere .

Seega laske motivatsioon koos kevadiste päiksekiirtega aknast sisse ja nautige!

Leave a Reply

